22 juli 2012

Idag gick jag ut för att bara plocka lite i trädgården, titta lite på små detaljer och klippa av lite visset. Hade inte tänkt ha en arbetsdag utan bara lite nöje. Men rätt så snart "hamnade" jag i en orensad del av trädgården och blev fast där. Ett rejält röj men så blev det så fint efteråt. Jag hann i alla fall sitta ner på ett par sittplatser och njuta och ta några detaljfoto innan jag började arbeta.


Nemesian blommar så härligt nu.

Jag gillar att "måla med den breda penseln" när jag planterar perenner. 

Ett foto till på den vita Astilben, det är den värd.

Den söta kannan med lobelia var en semesterpresent till mig själv.

3 kommentarer:

  1. Så fint du har det i din trädgård!

    Sommarhälsningar
    Elisabet

    SvaraRadera
  2. Så kul att du hittade min blogg, för då hittade jag din!Här ska jag allt hälsa på då och då.

    SvaraRadera
  3. Kul att du vill följa Tiger i hans tassemarker! Välkommen! :-) Själv följer jag alla bloggar via min blogglista och där finns även DU!

    Sommarhälsningar
    Elisabet

    SvaraRadera